هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن عینیت بخشیدن به جنگ های صلیبی در هزاره ی سوم میلادی است


یزدفردا "دبیرخانه دائمی بنیاد فرهنگی، هنری و پژوهشی مهدی آذر یزدی با صدور بیانیه ای هتک حرمت به قران کریم را محکوم کرد .

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :متن کامل این بیانیه که در اختیار یزدفردا قرار گرفته است به شرح زیر است.
عمل ننگین و خفت بار جسارت به قرآن، این آیینه ی تمام نمای انسانیت و صلح و مدارا ؛ نشان از این مهم دارد که دشمنان قسم خورده و کینه جو ، با تمامی نمادها و مصداق هایی که سابقه ی ننگین معاندین با بشریت و تقوا و منطق را برملا سازد، عداوتی سوزنده و هتاکانه دارند. داستان سراپا فریب و مبهم حمله ی خرابکارانه به ساختمان برج های دو قلو در آمریکا که در برابر چشمان حیرت زده ی شهروندان آن کشور به وقوع پیوست برای همگان نیک آشکار است که دسیسه ای است بزرگ، و خود به خوبی می دانند هیچ مسلمانی به ذهن و خاطرش نیز خطور نخواهد کرد که جان صدها انسان بی گناه را برای رسیدن به اهداف ننگین سیاسی به مخاطره اندازد. تاریخ در آینده ای نزدیک گواهی خواهد داد این قبیل اعمال سراپا جنون و جهالت ریشه ای عمیق به درازنای تاریخ و به اندازه ی قرون سپری شده ی تاریخ تقابل یهودیت منحرف با انسانیت و آزادی خواهی دارد.

تأسف انگیزترین تقابل در قرون اخیر که ناخودآگاه ذهن و یاد همه را به دوران سیاه و منحوس خرافه گرایی ها در قالب جنگ های صلیبی معطوف می سازد در حالی به وقوع می پیوندد که تمام به ظاهر متمدنین و متفکرین خود را مدافع آزادی اندیشه و انکار اسلام ستیزی می دانند ولی در عمل مشاهده می نماییم که نه تنها به عقاید و مذاهب احترام نمی گذارند که به نوعی محرک انجام چنین اعمال سخیفی نیز هستند.

بر خود فرض می دانیم این عمل خفت بار را محکوم نموده یادآور شویم قداست و معنویت قرآن این کتاب آسمانی آن قدر بزرگ و نورانی است که به زودی دست پدید آورندگان این حادثه ی ننگین را رو خواهد کرد و مرتکبین این گونه هتاکی ها به بدترین شکل ممکن رسوا و از صحنه ی روزگار نیست و نابود خواهند شد. به عنوان یکی از کوچکترین اعضای این جامعه ی عظیم و قابل احترام، ضمن محکوم نمودن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، اظهار امیدواری می نماییم تا مسببین این گونه اعمال ضمن عذر خواهی و برائت جستن از جسارت فراموش ناشدنی خود ، به هوش باشند گمراهانه در دام توطئه های سراپا فریب صهیونیزم منفور گرفتار نیایند و از سیاست مردان دولت های غربی و به ویژه بزرگان مسیحیت این انتظار را داریم ضمن دوری جستن از این گروه منحط، هر چه سریع تر عمل شنیع انجام شده را محکوم کنند و بیش از این ملت های خداجو و آزاد اندیش جهان را در تقابل با اندیشه های گمراه مسببین عمل ننگین هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن، قرار ندهند .

قدر مسلم ؛ این هتک حرمت نه تنها دل 1.5میلیارد مسلمان را به درد آورد که خاطر تمام ملل خداجو و آزاد اندیش را مکدر و ناراحت نمود و به عینه می بینیم که محکومیت این عمل احمقانه توسط تمام ادیان و فرق به قوت و شدت هر چه تمام تر ادامه دارد .
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا